مطالب جذاب و خواندنی

پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

سرهنگ جهانفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بيان اينكه 18 تيرماه سال جاري ماموران انتظامي شهرستان «هرسين» در ساعت 13 از طريق دريافت پيام از مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان يك فقره قتل در منزلي مسكوني واقع در خيابان امام‌خميني (ره) قرار گرفتند، گفت: ماموران براي تعيين صحت و سقم اين گزارش راهي محل اعلامي شدند.

وي با بيان اينكه ماموران با حضور در صحنه حادثه با جسد عريان مردي حدودا 40 ساله روبرو شدند كه آثار ضربات جسمي تيز و برنده در نواحي مختلف بدن وي مشهود بود، گفت: با تاييد گزارش دريافتي مبني بر وقوع قتل در منزلي مسكوني، ماموران كلانتري مراتب را به كارآگاهان پليس آگاهي و عوامل تشخيص هويت و قاضي كشيك قتل اطلاع دادند.

رييس پليس آگاهي كرمانشاه با بيان اينكه با حضور عوامل تشخيص هويت در محل و به دستور قاضي كشيك قتل، جسد براي تعيين علت تامه‌مرگ به پزشكي قانوني انتقال داده شد، گفت: كارآگاهان در تحقيقات اوليه دريافتند كه با توجه به عريان بودن مقتول هيچ اسناد و مدارك هويتي در صحنه حادثه از وي وجود ندارد و به همين دليل شناسايي هويت مقتول در دستور كار قرار گرفت.

جهانفر با بيان اينكه كارآگاهان در تحقيقات تكميلي به زني 27 ساله و متاهل به نام «الهام» كه در منزلي كه جسد در آن يافت شده، سكونت داشت، مظنون شدند، گفت: اين زن در تحقيقات تكميلي عنوان كرد كه با دختر سه ساله‌اش به نام «هستي» در منزل بود كه مقتول ضمن ورود به منزل وي و قصد تجاوز به او را داشته كه «الهام» نيز ضمن درگيري با مقتول، وي را با ضربات چاقو به قتل رساند.

رييس پليس آگاهي استان كرمانشاه با بيان اينكه «الهام» در ادامه اعترافات خود عنوان كرد كه پس از ارتكاب قتل با همسرش «علي» تماس گرفت و موضوع را به وي اطلاع داد، گفت: با توجه به اين كه شناسايي هويت مقتول همچنان در دستور كار كارآگاهان قرار داشت، آنان در ادامه روند رسيدگي داخل منزل، يك عدد سوييچ خودرو پرايد كشف كردند كه با بررسي خودروهاي پارك‌‌شده داخل كوچه‌هاي حوالي منزل، مشخص شد سوييچ متعلق به يك دستگاه خودرو پرايد است كه داخل آن يك جلد گواهينامه رانندگي به نام فردي كه حدودا 40 ساله به نام «قدرت» وجود دارد.

وي با بيان اينكه با توجه به مطابقت تصوير جسد با عكس گواهينامه رانندگي، مشخص شد كه «قدرت» ساكن استان لرستان است، گفت: اقوام «قدرت» نيز توانستند جسد وي را شناسايي كنند.

جهانفر افزود: با توجه به اعترافات «الهام»، وي به همراه پرونده متشكله در اختيار مقام‌قضايي قرار گرفت./ایسنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:7 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 339
بازدید کل : 525467
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1